söndag 28 oktober 2012

Kransar av lingonris

Idag har jag pysslat lite här hemma och gjort kransar av lingonris

Istället för att använda ståltråd/bindtråd så tog jag en zinkkrans med hjärtan och klädde in i lingonris. Smidigt och enkelt!

Zinkkransen från Ib Laursen hittar ni i min webbutik för 69 kr.

Hösten och vintern är mina favoritårstider när det gäller pyssel. Det finns oändligt med saker man kan göra, det är bara fantasin som sätter gränser :) Tycker ni om att pyssla?

Kram Knorkan ♥

4 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

Jag har också funderingar på att göra en krans av lingonris. Har ett hjärta i zink som jag tänkte använda som grund. Det är så kul att pyssla lite själv!

Sofi sa...

Hej!

Å så vackert!

Älskar att göra kransar och längtar så efter att få julpyssla:)

Kram på dig

Unknown sa...

Hej,
jag gillar verkligen din lingonkran då den är så skir eller tunn om du förstår..

Själv har jag plockat en minigran idag:)

Ha det fint!

Kram
Lotta

Annas hjärtan sa...

Superfin krans! Kram Anna