lördag 31 augusti 2013

Nyblom Kollén

Våffelmönstrade, rutiga och enfärgade handdukar i höstens färger.

Duka vackert med rutiga servetter i vitt och grått.

Dimma. Åh, vad jag tycker om den här färgen!


Hej!

Jag kan sammanfatta Nyblom Kolléns höstkollektion med ett ord, ljuvlig. Färgen dimgrå känns helt rätt i höst. Idag ska jag börja höstpiffa här hemma. Nya handdukar till köket, ljuslyktor i fattigmanssilver, stora vita blockljus på ett silverfat, fårskinn, kuddfodral i "murriga" färger och mina älskade pelargoner ska återigen få vila. Handdukarna och servetterna hittar ni i min webbutik.

Kram Knorkan ♥

1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej hej !

Och jag håller ju med dig så Klart !
Riktigt fint !
Likaså alla bilder som du bjuder.
Nu ska jag ta en titt till din Webbutik.

Ha en fin höst vecka !

Kram