måndag 17 mars 2014

Lycka!

Tapeter från Boråstapeter, kollektionen heter "Vintage".

Hej!

Nu är det äntligen klart! I sommar flyttar jag och Mattias till Strängnäs, eller rättare sagt till Merlänna där jag är uppväxt. Vi flyttar till en lägenhet i väntan på att finna vårt drömhus på landet. Lägenheten är jättestor och fin, med två badrum och en stor tomt. Det är ungefär som ett radhus :) Jag saknar min familj så himla, himla mycket och Mattias kommer få närmre till jobbet eftersom att han ligger ute på jobb i Stockholm måndag till torsdag. Jag är världens lyckligaste just nu! Efter nio år i Lindesberg så känner jag att jag längtar hem. Just nu känns allt så overkligt, det känns som en dröm.. Nu är bara frågan vad man ska ha för tapeter i nya hemmet? Har ni några tips?

Kram Knorkan ♥

1 kommentar:

Annika sa...

Å vad roligt för dig!!
Men Knorkan kommer väl följa med också ...? :)
//Annika