torsdag 27 mars 2014

Vårpiff i hallen

Blått, vitt och inslag av naturens färger.

En stor och lantlig glasburk med trälock, från min webbutik.

Pinnstolen är ett loppisfynd och slagbordet hittade jag på blocket.

Mårbackan har jag kvar sen förra året.

Rustika trälådor som är tillverkade utav drivved, från min webbutik.


Hej!

Det blev lite "vårpiff" här hemma trots allt. Resten av hallen består av flyttkartonger och saker som ska säljas :) Åh, jag blir lycklig varje gång jag tittar på mitt nya fina slagbord! Angående flytten så känns det både roligt och lite vemodigt att flytta härifrån. Jag kommer sakna vårt hem samtidigt som jag ser fram emot att få flytta till något större. Trädgården är nästan helt orörd på nya stället så det ska bli roligt med lite trädgårdsplanering :) Hoppas att allt är väl med er!

Kram Knorkan ♥







2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Spännande med flytt!!
O så fint du gjort i hallen, kul att ha det fint omkring sig fast man ska flytta ju:)
Ha en bra dag!
Kram Anna

Unknown sa...

Så fint du gjort det. Kram