fredag 21 november 2014

Lite sovrum

Fönster, pinnstol & månbord loppisfynd. Lampan kommer från IKEA.

Rottingkista IKEA, pläd och virkat kuddfodral min webbutik.

Ankan kommer också från min webbutik. Visst är den fin? :)

Kökssoffa blocketfynd, överkast Jotex, kudde min webbutik, sänghimmel IKEA.


Hej!

Då var det äntligen fredag! Igår flyttade jag om lite i sovrummet igen, tycker att månbordet passar bättre under fönsterramen. En liten lampa har fått flytta in också. Den får stå där tills adventsljusstakarna kommer upp, nästa söndag :) Det är så svårt att fota inomhus dessa gråa dagar. Om en liten stund ska jag och Gizmo åka hem till mormor. Där vankas det middag och lite kortspel! Mattias ska iväg på innebandymatch så vi får roa oss själva idag :) Hoppas att ni får en trevlig helg! Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar ditt sängöverkast, har försökt hitta den men den vägrar dyka upp.
Vart köpte du den, tror du den finns den kvar ?