onsdag 3 december 2014

Hall och inköp

Kanelstänger Solberga, batteridrivna ljus min webbutik.

Batteridriven ljusslinga min webbutik.

Klädskåp IKEA, månbord ommålat loppisfynd.

Tapeter Boråstapeter "Falsterbo".

Kritvit julstjärna "Princettia white".

Jutematta min webbutik.
 

Hej!

Här kommer lite nya bilder från hallen. Jag är en person som tröttnar rätt så fort på hur det ser ut här hemma.  Flytta runt på saker är bland det bästa jag det :)  Baka och inreda är avkoppling för mig. Det är så skönt att få släppa allting, stänga ner hjärnkontoret för en stund och bara låta kreativiteten flöda. Vi får väl se hur länge det får se ut såhär i hallen :) Ikväll ska jag baka lussebullar igen, dem tog slut direkt här hemma. Imorgon bitti kommer Claes från Boel & Jan och visar vår- och sommarkollektionen. Tvära kast mellan jul och sommar, som vanligt i den här branschen :)

Inga kommentarer: