söndag 18 januari 2015

Helgens bukett

Den här helgen fick det bli puderrosa tulpaner.

Min fina spetsklänning pryder pinnstolen i sovrummet.

Jag tycker att det är så fint med brudslöja.

Fönsterramen är ett favoritfynd!

Den gamla emaljkannan kommer från Ib Laursen


Hej!

Idag bjuder jag på lite sovrumsbilder. Oftast så köper jag tulpaner inne på mataffären men ibland lyxar jag till det med att köpa från blomsteraffären. Jag tycker att det är så fint med brudslöja i buketter :) Tidigt i somras så planterade jag brudslöja ute i trädgården, det var så mysigt att få plocka egna små buketter i slutet av sommaren och ställa in på bordet. Hoppas att den har klarat sig i vinter! 

I nästa inlägg tänkte jag berätta lite kort om Formex och vad som komma skall. Älskade, älskade vårnyheter.

/inda

Inga kommentarer: