onsdag 25 februari 2015

Birthday girl!


Jag och vargen väntar på att gästerna ska komma och fika. Nya tröjan kommer från H&M och jeansen (så himla sköna) kommer från Cubus.


Mattias sjöng och gav mig paket på sängen imorse. Fina vårkläder och lite underkläder som jag hade önskat mig. Han är väl världens snällaste!


Hej!

Jag har blivit bortskämt med fin fina presenter idag. Kläder, presentkort, badskum, vackra blommor och mycket mer :) Man kan ju nästan tro att jag fyller jämt. Jag fyller 27 år och webbutiken 3 år idag! Dubbelt firande :) Nu ska vi fortsätta att fira med en god middag och ett gott rödvin till det. Tack för alla rara grattishälsningar!

Måste bara en berätta en till sak, jag blev nekad att köpa en trisslott häromdagen. Kassörskan sa att jag såg ut att vara under 18 år. Haha, tack för den liksom ;) Visste inte om jag skulle skratta eller gråta?

Kram/Linda

1 kommentar:

LOPPISLIV sa...

Stort Grattis i efterskott!!!
Så fin bild på dig och vita vovven.
Grattis också till din webb butik.
Hoppas du får en fin helg!
Kraaam Paula

PS; så roligt det där med trisslotten, har varit med om nästan samma sak när jag var ung, fast det var på systemet...fniss, länge sedan nu men det är sånt man inte glömmer :-))))