onsdag 18 februari 2015

Gårdagens loppisfynd och nya kuddfodral!


Igår eftermiddag när jag och mamma var på loppis så hittade jag en stor och fin korg.


Inte riktigt vad jag letade efter men det var kärlek vid första ögonkast!


Stor och rymligt. Den kanske får agera tvättkorg någon gång i framtiden.


Den blev min för tre guldtior. Det kallar jag ett riktigt loppisfynd! Den passar perfekt uppe på vårt klädskåp i hallen.


Sötaste kuddfodralen från Boel & Jan kom med budbilen imorse.


Hejsan!

Jag var ju på jakt efter en lite mindre korg som jag kunde ställa under månbordet men istället snubblade jag över den här stooora korgen. Men det var ju inte hela världen heller ;) Jag såg en liknande korg på en loppis för några dagar sen och den kostade 250 kr.. Roligt när man kan fynda!

/Linda

Inga kommentarer: