onsdag 4 februari 2015

Ljusa dagar


Hej hopp!

Det är så skönt att ljuset har hittat tillbaka. Äntligen! Man märker verkligen att det blir ljusare och ljusare för varje dag som går. Jag är en person som mår bäst när det är ljust, våren och sommaren är mina favoritårstider, så det är kanske inte är så konstigt att jag har inrett vårt hem i vitt och ljusa färger :) Jag skulle aldrig kunna måla väggarna svarta eller inreda i mörka färger. Jag tycker det är jättefint hos andra men jag skulle aldrig kunna bo så själv.

/Linda

1 kommentar:

Ida Söderblom sa...

Ja...visst är det underbart att ljuset har kommit tillbaka? Helt underbart...lätt att fota då också ;) Och jag håller helt med dig om att svart är fint hos andra men inget jag skulle vilja ha..
Fin kväll på dig finaste du! kan meddela att min mamma är helnöjd med den blå hissgardinen från Svanefors ;) KRAM!!