lördag 16 maj 2015

Snart så..


Nu är det inte långt kvar tills knopparna brister på äppelträdet.


Hej!

Snart så blommar både syrenen och äppelträdet. Det är så roligt att gå en runda i trädgården varje dag och titta på allt som grönskar. Den här veckan tog jag ledigt, välbehövligt, jobbade lite i måndags dock. Nu är gastroskopin äntligen gjord och jag är så himla glad att jag klarade den, med hjälp av lite lugnade och Mattias som höll mig i handen :) Nu har jag fått svar på varför jag har haft ont i magen sen i januari. Beskedet var väl inte det roligaste kanske men det är skönt att slippa undra. Dagen efter gastroskopin skämde Mattias bort mig med lite shopping. En ny klänning, ett par jeansshorts, linnen, leggings och en skön sommarkofta. Jag är så otroligt tacksam för allt som han gör för mig.

Nu vankas det middag hemma hos pappa. Jag hoppas att ni får en fortsatt härlig lördag!

/Linda