onsdag 10 juni 2015

Sommar i hallen


En söt gammal jeansklänning får pryda dörren in till klädkammaren.


Hur ljuvligt är det inte att kunna gå ut i naturen och plocka fina sommarbuketter.


Sittdynor Jysk, picknickkorg och plädar min webshop.


Månbordet var brunt innan jag målade om det.


Klädskåp och lampa IKEA, månbord och pall loppisfynd.


Jag plockade lite sommarblommor på promenaden imorse.


Lupiner, bergklint och hundkex.


Jag tycker att det är så fint att blanda blått, vitt och rotting ihop.


Sötaste kuddfodralet kommer från min webshop. Finns även som kökshandduk, hissgardin och sängkappa.


Hej!

Oj vad många bilder det blev! Det blir lätt så när man inte kan välja ut några bara :) Hallen har nog blivit mitt favoritrum, om man nu kan säga så. Jag gillar att den är så himla ljus och rymlig. Nu ska jag fortsätta att packa beställningar innan det är dax för lite lunch. Hoppas att ni får en härlig onsdag!

/Linda

Inga kommentarer: