torsdag 25 juni 2015

Sommardahlia


På blombänken står det stäppsalvia, lobelia och sommardahlia just nu.


Stäppsalvia är nog min favoritperenn den här sommaren.


Min sommardahlia har äntligen börjat blomma igen.


På blombänken har jag blandat olika sorter och storlekar på lerkrukor. Hinken som står mitt i bryter av det hela lite. 


Hej!

Här kommer lite nya trädgårdsbilder. Bäst att passa på och fota medans solen kikar fram :) Kommer ni ihåg den nya rabatten som vi gjorde i början av maj? För någon helg sedan så grävde vi upp dem fula buskarna som satt runt om, dem som avgränsar till grannarna. Vi ska plantera nya buskar där och så har vi sått gräs runt om. Det kommer bli jättefint när allt är klart. Det växer så det knakar i den rabatten i alla fall. Jag ska visa bilder snart :)

Kram L

Inga kommentarer: