torsdag 28 januari 2016

ÄLSKLINGSTORSDAG


Det här gamla slagbordet fyndade jag på blocket precis innan vi flyttade till Strängnäs.


Det bästa med hallen är att den är stor och rymlig.


Bordslampa IKEA, porslinskanna mammas gamla, liten korg/kuddfodral min webshop, pinnstol/stor korg loppisfynd.


Favoritstolen!


Hej igen!

Jag älskar torsdagar! Bästa dagen på hela veckan, fast det vet ni ju redan om :) Idag har jag storstädat, som vanligt på torsdagar. Vi har nämligen en liten kille här hemma som har börjat tappa all vinterpäls. Det är hundhår överallt känns det som. Imorgon förmiddag ska vi åka och handla lite mat, vi behöver fylla på både kylen och skafferiet inför helgen. Jag gillar att ha ett rent hem och en kyl påfylld till bredden med godsaker, då kan jag njuta av helgen sen :)

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig torsdag!

Inga kommentarer: