måndag 25 januari 2016

RUND SPEGEL


I lördags så hittade jag den här fina spegeln inne på Öob för 199 kr. 


Jag fick lite vårkänslor igår när det blev plusgrader ute så jag var tvungen att plocka in en bukett med syrenkvistar från trädgården. Snart brister knopparna.


Klädskåp IKEA, korgstol/månbord/träback/korg loppisfynd, plädar min webshop.


Jag har smygstartat "vårpiffet" lite i hallen. De blåa plädarna fick ta plats i den gamla träbacken.


Fina och somriga plädar från Ib Laursen, ni hittar alla plädar här.


Hej!

Jag kunde inte låta bli att vårpiffa lite i hallen idag. Fåglarna kvittrar och det är plusgrader ute, vårkänslorna börjar infinna sig även om det är lite tidigt :) Hoppas att syrenknopparna brister snart så att jag får lite grönska i hallen. Jag blev jättenöjd med den nya spegeln som jag hittade härom dagen. Jag var på väg att lägga tillbaka den på hyllan men jag ångrade mig i sista sekund, som tur var. Den gjorde sig perfekt över månbordet!

När tänkte ni börja vårpiffa lite eller har ni redan smygstartat?

Inga kommentarer: