lördag 20 februari 2016

FÄRGPROVER


Igår flyttade vi om lite i sovrummet igen. Jag tyckte att det blev alldeles för trångt med skåpet som stod precis bredvid sängen. Skåpet hamnade vid fönstret där månbordet stod och bordet fick flytta in i gästrummet så länge. 


Idag satte jag upp vimplarna ordentligt, jag tyckte att de gjorde sig väldigt bra framför spjälsängen.


Vi hämtade ut lite färgprover igår. Byrån ska jag måla i färgen "Lovikagrå", pallen och knoppbrädan blir nog i färgen "Dimma". Den känns lite varmare i färgen och den kommer passa perfekt inne i sovrummet.


Här till vänster så ska jag sätta upp en lång knoppbräda istället, perfekt att hänga nattlinnen och andra saker på. 


Jag är inte så förtjust i rosa så det blir mest neutrala färger till bebisen. Jag bara älskar det här söta bäddsetet, finns att beställa i min webshop för den som är sugen på ett likadant.


Hej!

Jag har valt att ta bort alla blåa färger i sovrummet och ersatt de med varma jordnära färger istället. Det kommer nog bli bra när allt är klart. Min sambo är helt förvånad över att jag inte ska måla möblerna vita. Han tror att det är mina graviditetshormoner som spökar haha :) Nu ska jag gå och fortsätta med middagen.

Jag hoppas att ni får en mysig lördag med era nära och kära!

Inga kommentarer: