fredag 5 februari 2016

VECKA 21


Hej!

Idag gick jag in i vecka 21 (20+0) äntligen halvvägs! Lilltjejen sparkar allt mer därinne, vissa gånger hoppar jag till när hon sparkar ordentligt. Det tar nog lite tid att vänja sig vid det :) De senaste dagarna har jag känt av lite foglossning, annars så mår jag jättebra. Så himla skönt att slippa illamåendet! Jag är fortfarande sugen på semlor, pommes, tårta, smörgåstårta, rabarberkräm och glass.. Låter ju verkligen jättenyttigt :) Vågen visade 64,8 kg imorse så hittills har jag gått upp ca 8 kg. Jag har även gått upp två behå storlekar, nästan tre!? Jag funderar på att vänta en stund till tills jag köper en amningsbehå.

Mammajeansen och nya t-shirten kommer från H&M.

1 kommentar:

Emmelie Jonsson sa...

Jo vänta du, jag gick upp 8 kilo första 20 veckorna, sista veckorna 14 kilo till. Så köp rymliga kläder och tänk på att brösten blir ännu större också då mjölken kommer 😊 skönt att inte ha så snäva kläder på bb och första tiden. Jättefin är du, du strålar! 💖