fredag 4 mars 2016

FREDAGSMYS


 Tända ljus får pigga upp den här gråa fredagen.


Jag har valt att inreda sovrummet i jordnära färger i dova nyanser.


Söta detaljer på min loppisfyndade spegel.


Pall/spegel/korg loppisfynd, knoppbräda IKEA, trasmatta Åhléns, kökssoffa/sänggavel blocketfynd, sängkappa/överkast Jotex (köpt för många år sedan).


Hej!

Jag har precis jobbat klart för dagen så nu kan fredagsmyset äntligen börja. Jag ska snart åka in en sväng till stan och kika om jag kan hitta någon tröja, jag behöver nämligen fylla på garderoben med nya kläder nu när magen växer. Ikväll tror jag att vi ska lyxa till det med lite hämtmat dessutom :) Jag ser fram emot en lugn och skön helg helt utan planer.. Det kan behövas ibland. Har ni några planer för helgen?

Hoppas att ni får en mysig fredag!

Inga kommentarer: