onsdag 2 mars 2016

SÄNGHIMMEL FRÅN NUMERO 74


Igår hängde jag upp den nya sänghimmeln över spjälsängen.


Här ser ni pallen som jag målade om i helgen. Jag tycker jättemycket om färgen!


Sänghimmeln och vimpeln kommer från märket Numero 74, båda är handgjorda.


Sänghimmeln i puder kommer från The Happy Hill och vimpeln "vintage beige" kommer från Miniroom.


Spjälsängen eller rättare sagt växasängen från märket Sebra beställde jag hos Jollyroom.


Sötaste och mjukaste bäddsetet med prickar på, min webshop.


Hej!

Igår satte jag upp den nya sänghimmeln från Numero 74. Jag är så himla nöjd med färgen! Det blev precis som jag hade tänkt mig :) Nu fattas det bara lite hjärtformade kuddar som jag och L ska sy någon dag.

Hoppas att ni får en trevlig onsdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du funderat på vad du ska ha för spjälskydd till sängen? Har själv köpt denna säng och har inte fastnat för sebras egna spjälskydd:)