torsdag 7 april 2016

DAGENS HALL


Spegel ÖoB, bricka/klädskåp/lampa IKEA, vattenkanna/virkat kuddfodral min webshop, månbord/korgstol/korg/träback loppisfynd.


Tänk att alla mina små sticklingar klarade sig! De växer så det knakar. Jag såg att vissa redan har blomknoppar :)


Hallen från andra hållet..


Det blev totalt 12 st små mårbackor i år. Jag ska behålla några själv men resten brukar jag ge bort till familj och vänner.


Hej igen!

Hoppas att ni mår bra? Skönt att det redan är torsdag idag! För mig känns det som att det är fredag eftersom att jag är ledig imorgon :) Vi ska till barnmorskan imorgon bitti och ta nya prover igen. Tänk att jag går in i vecka 30 imorgon.. Nu har jag inte tid att sitta här längre, dags att ta tag i torsdagsstädningen! Vi hörs mer imorgon.

Kram

1 kommentar:

anettan sa...

Så fint. Riktigt fint att samla alla sticklingar på en bricka sådär. Kram Anette