måndag 18 april 2016

LANTLIG INREDNING


Vitt, rotting och zink.. Mina favoriter just nu.


Tripp, trapp, trull. Jag älskar kannor! Perfekta att vattna med eller att använda som vaser till sommarens alla blommor.


Ett tips till er som ska gifta er i sommar och tänkte ha bröllopsfesten ute i trädgården, häng upp vackra drömfångare i träden för att skapa en romantisk och mysig känsla.


En lantlig snörhållare i metall med ca 250 meter jutesnöre och tillhörande sax. Perfekt att ha i växthuset nu till våren och sommaren.


Hej!

Här kommer lite lantlig inspiration från min webshop. Just nu tycker jag extra mycket om zink, rotting och vita detaljer. Både inomhus och utomhus som ni kanske har märkt :) Här ovanför ser ni några utav mina favoriter!

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig måndag!

Inga kommentarer: