onsdag 18 maj 2016

EKFAT, HINKAR OCH KÖK


En liten knoppbräda har fått kommit upp på väggen i köket. Jag fyndade den för 10 kr på en loppis, med lite färg så blev den som ny. Den underbara hinken fick jag utav Mattias i torsdags.


Mina nya ekfat som jag ska plantera blommor i nu till sommaren.


Hej!

Jag kikar in här lite snabbt innan det är dags att åka in till stan för att äta middag med mamma och mormor. I torsdag så hittade jag ett ekfat för 450 kr (den stora till höger) på blocket. Till min stora glädje så fanns det utanför Lindesberg så Mattias åkte förbi och hämtade upp det när han slutade jobbet. Som jag har letat efter ett ekfat! Alla som jag har hittat har kostat skjortan.. Man får ge tusenlappar för ekfat i den här storleken. Till min stora förvåning så lastade Mattias ur ytterligare fyra saker till ur bilen när han kom hem! Gissa om jag blev glad :) Han vet precis vad jag vill ha. Vilken lycka! Jag kände mig som ett litet barn på julafton. Nu kan jag plantera massor av fina sommarblommor.

Kram!

Inga kommentarer: