onsdag 1 juni 2016

VÄLKOMMEN JUNI


Våran häck 'svart aronia' på framsidan blommar så vackert nu.


Det är så fint med vita mini penséer. Trädgårdsmöblerna köpte vi på Rusta förra våren och dynorna kommer från Jysk.


Hej!

Då var underbara och vackra maj slut för i år, min favoritmånad. Nu välkomnar vi juni, sommaren och förhoppningsvis en liten bebis också :) I helgen ska jag plantera sommarblommor i alla mina ekfat. Jag tänker mig rosenskära, jätteverbena, sommardahlia och lammöron kanske. Vi får helt enkelt se vad jag hittar för fina blommor. Mattias får hjälpa mig att fylla upp alla ekfat med jord, det går nog åt några liter :)

Hoppas att ni får en fin onsdag!


1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Hej Bia här ;)!...bia_hag instagram
Så fina trädgårdsmöbler...och tänk att juni redan är här !
Ta det försiktigt nu i trädgårdslandet och sköt om dej i värmen !
Kram bia