tisdag 27 september 2016

HEJ IGEN!


Våran fina och glada tjej som blir 3 månader på torsdag. 


Klänning och strumpbyxor Newbie by Kappahl, elefant min webshop, hårband LillaJa.


Hej raraste ni!

Det blev ett väldigt långt uppehåll här på bloggen men nu har jag smått börja längta efter att få skriva och dela med mig av våran nya vardag. Det har ju hänt en hel del sen jag skrev sist, jag har ju blivit mamma till världens finaste Julia! 

Jag tänkte fortsätta att skriva om inredning men också en hel del om att vara mamma. Vad vill ni läsa om? Förlossningen? Våran vardag? Inredning? Julia? Barnkläder? Kom gärna med förslag :)

Trevlig kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser gärna om aöla förslagen du räknade upp. Kanske speciellt om förlossningen eftersom jag är barnmorska och tvåbarnsmamma och tycker det är såå intressant och roligt att läsa om andras upplevelser.