måndag 19 december 2016

ÅRETS STORA JULREA


Hej!

Igår var sista beställningsdagen för leverans innan julafton eftersom att jag bara skickar paket på måndagar (på morgonen). Eftersom att jag inte kan skicka några fler paket den här veckan så har jag startat årets stora J U L R E A redan idag. Jag kommer att byta ut sortimentet lite efter nyår så rean är ordentligt påfylld med både julsaker och lite annat :) Efter nyår så kommer jag även att byta till Posten vilket gör att jag kan skicka paket varje idag istället. Jippie!!!

Nu tänker jag ta några dagar ledigt men ni är varmt välkomna att fynda på julrean. Jag skickar paket som vanligt nästa vecka. Välkommen in och tack att ni handlar i min lilla webshop.

Kram

2 kommentarer:

Emelie sa...

kan man inte se vad det kostat innan rean? :) mvh emelie

Emelie sa...

Oj förlåt, jag hittade rätt nu!