måndag 5 december 2016

LINNEPÅSLAKAN



Spjälsäng Sebra, vimpel/sänghimmel Numero 74, mobil/spjälskydd Konges Slöjd (min webshop).


Volangörngott Ellos, linnepåslakan H&M, sänghimmel IKEA.


Sängen är en gammal kökssoffa som jag har målat om.


Hej!

Hoppas att ni mår bra. Det blev ett litet uppehåll igen tyvärr, ibland kommer livet emellan. Mina dagar har gått åt till att jobba, planera dopet och underhålla en liten bebis plus att jag har vart så otroligt trött i några veckor nu. Jag hoppas att energin kommer tillbaka snart men jag tror faktiskt att det är amningen som tar mycket på mina krafter. Jag får försöka vila och äta lite extra om dagarna nu.

Jag har ju glömt bort att visa vad jag fick i förlossningspresent av Mattias. Helt underbara linnepåslakan från H&M och söta volangörngott från Ellos. Jag fick även ett par pärlörhängen i guld utav mamma. Så himla snälla!

Nu ska jag passa på att göra i ordning lite lunch medan Julia sover. Vi hörs snart igen! Ps. Glöm inte att kika in i webshopen, nytt erbjudande varje vecka fram till jul.

Inga kommentarer: