onsdag 18 januari 2017

TRÄDETALJER OCH BLOMMIGT


En vacker, handgjord kruka i trä.


Finaste pläden med rosor på från Ib Laursen.


Hej på er!

Det är full fart den här veckan. Leveranser, produktfotografering, en bebis som håller på och få fler tänder och så Formex. Jag har en lång lista som jag håller på och bockar av. Bokföring, inventering, bokslut, leveranser, beställningar m.m. Det känns skönt att allt nästan är klart. Jag har lite fler produkter som ska fotas och sen är det bara Formex mässan kvar. Det ska bli så roligt att få lite inspiration, träffa säljare och bara vara.

Nu är webshopen påfylld med plädar, gamla trälådor, vackraste krukorna och ljusstakar i trä. Välkommen in och trevlig kväll.

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Helt i min smak !!
Bia

Sara sa...

Hej
Jag bara älskar ditt hem och din blogg!! Jag skulle bli jätteglad om du vill visa några bilder på dina lampor, både fönserlampor och taklampor. Alltid när jag vill göra om något hemma går jag in på din blogg för att få inspiration. Har köpt både kuddfodral, plädar, köksgrejer mm i din shop, helt i min smak.
Hälsningar Sara