onsdag 15 februari 2017

SITTDYNA

Det här inlägget är sponsrat och innehåller adlinks.


Det var visst någon mer som gillade mammas nya sittdyna från Ellos.


Min fina lilla tjej.


Sittdynan heter "Elmira" och ni hittar den här. Jag tänkte ha dynan i Julias rum sen och kanske ute i trädgården till sommaren. Färgen är sådär somrig och fin.


Godmorgon!

Julia vaknade kl 05.15 imorse så vi har vart uppe en lång stund redan. Det går åt mycket kaffe en sån här dag :) Vi har gjort om hennes rutiner lite, att hon bara får sova två gånger på dagen, men det verkar inte hjälpa så mycket. Ibland vaknar hon kl 04.00 och ibland en timme senare. Någon mer som har en morgonpigg bebis? Hon sover hela nätterna så man ska väl inte klaga allt för mycket :)

Jag och Julia invigde den nya sittdynan idag, så himla mjuk och skön. Nästan så att man somnar när man lägger sig på den. Jag kanske får ta mig en tupplur där sen när Julia sover middag.

Hoppas att ni får en fin och solig dag!

1 kommentar:

Prairie Charm sa...

So sweet and lovely ♥