fredag 17 mars 2017

ASKGRÅ

(Det här inlägget presenteras i samarbete med Ellos och innehåller adlinks)


Jag började morgonen med att "vårpiffa" lite inne i köket.


Den här fina linneduken beställde jag från Ellos härom dagen, ni hittar den här. Den är från Himla och färgen heter "Askgrå".


Jag plockade in några videungskvistar och satte i stora glasvasen.


Det är så fint att bryta av det ljusa med mörka trädetaljer, hinkar, kvistar och korgar. Det blir så fina konstraster då.


Jag la dit farmors gamla spetsduk ovanpå linneduken.


Jag beställde även matchande kökshanddukar i samma fina färg, ni hittar dem här.


Vårt lilla kök.


Hej!

Nu är hemmet nystädat och "vårpiffat". Bästa sättet att starta helgen på om ni frågar mig :) Istället för fredagsblommor på bordet så fick det bli några små kvistar med videung. Den här helgen ska vi bara vara och njuta av det fina vädret. Mattias börjar jobba på måndag efter fem veckors ledighet. Det är lite tråkigt att han ska börja jobba igen men det är ju snart påsk som tur är.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: