söndag 26 mars 2017

BARNRUM

(Det här inlägget presenteras i samarbete med Tarkett och innehåller adlinks)


En hylla har fått kommit upp och Mattias gamla skåp har fått flyttat in i Julias rum.


Jag var bara tvungen att ställa in hennes säng för att se hur det blev.


Godmorgon!

Det kändes så härligt att vakna upp till sommartid idag. Tänk att vi har allt det bästa framför oss nu. Helt underbart. Jag har börjat gjort i ordning Julias rum lite. Ett till hyllplan ska upp, någon fin nattlampa samt matta ska inhandlas och kanske lite fler gosedjur. Jag skulle även vilja ha lite fler kuddar i hennes fina lektält. Vi brukar krypa in där på kvällen och läsa en saga. Så himla mysigt. Resväskorna ställde jag in där på prov, har inte bestämt mig om dem ska få stanna eller inte.

Det underbara vinylgolvet kommer från Tarkett och heter "Tarkett Extra Legacy Oak Light Grey". Ett mjukt, praktiskt och tåligt golv som passar perfekt i barnrum. Vi är jättenöjda med golvet!

Trevlig söndag!

Inga kommentarer: