måndag 13 mars 2017

MINA FAVORITER

(Det här inlägget presenteras i samarbete med Ellos och innehåller adlinks)

Här är några utav mina favoriter från Ellos just nu. Sittdyna "Elmira", kuddfodral med rara knytband "Candice", vita örngott med fina volanger "Chantal" och örngott med fransar på sidorna "Andrea".


Det här örngottet var så himla fint så jag är lite sugen på att klicka hem hela bäddsetet.


Hej!

Hoppas att ni mår bra i vårsolen. Plusgrader, snödroppar som tittar upp i rabatterna och solsken. Man kan ju inte bli annat än glad då. Idag fick jag riktiga vårkänslor och började piffa lite här hemma. Vitt, ljusgrått och linnebeiget känns helt rätt nu till våren. Jag tänkte även blanda in lite blåa detaljer också. Här ovanför ser ni några utav mina favoriter från Ellos. Rabattkoden som jag delade med mig härom dagen gäller fortfarande för er som vill handla lite nytt till hemmet :)

Trevlig kväll!

1 kommentar:

Prairie Charm sa...

They look great ♥ Thinking about buying some... Thanks for the code. Alexandra