torsdag 9 mars 2017

MYSIG SITTDYNA

(Det här inlägget presenteras i samarbete med Ellos och innehåller adlinks)


Den här mysiga sittdynan fick flytta in i Julias rum idag.


Sötaste noshörningen från Maileg.


Sittdynan heter "Candice" och kommer från Ellos, ni hittar den här.


"Candice" är min favoritserie hos Ellos. Jag tycker att det är så himla fint med tvättat lin. 


Dynan har snygga stickningar och dekorativa tofsar i hörnen.


Hej igen!

Här ovanför ser ni lite nya bilder från Julias rum. Nu ska vi bara lägga in golvet och fixa med det sista. Jag har valt att inreda rummet i ljusa och jordnära färger såsom vitt, grått och brunt. Eftersom att hon ska sova där inne, och kunna koppla av också, så vill jag inte ha några skrikiga färger på väggarna eller i inredningen. För er som undrar så har hon massvis med färgstarka leksaker i rött, grönt, blått m.m :)

Förresten, jag har en rabattkod till er som vill handla på Ellos. Just nu får ni 20% rabatt på hemsortimentet inkl möbler och varumärken* när ni anger koden 355431.

*Villkor: Gäller på nybeställning på hemtextil, dekoration, inomhusbelysning, tapeter, mattor och möbler på Ellos. Max en gång/kund t.o.m 2017-03-16. Kan ej kombineras med andra erbjudanden och prissänkta varor. Produkter från Odd Molly Home är undantagna erbjudandet. Rabatten räknas automatiskt av i kassan. Vi reserverar oss för eventuella tryckfel.

Inga kommentarer: