måndag 9 oktober 2017

LITE NYTT I SOVRUMMET

(Reklam! Det här inlägget presenteras i samarbete med Ellos och innehåller adlinks)


Igår satte jag upp nya gardinstänger och linnegardiner inne i sovrummet. Jag bara älskar färgen på gardinerna! Det får nog bli likadana till vardagsrummet.


 Sista hyllplanen i linneskåpet har fått kommit upp. Korgarna med lock på är också nya och ni hittar de här.


Pläden med snygga tofsar kommer från mitt favoritmärke Day Home. Tänkte ha den på nya soffan som kommer nu till veckan.


Hej

Hoppas att ni mår bra och att ni har haft en fin helg. Vi har ägnat helgen åt att spackla och slipat väggar i vardagsrummet. Puh, vilket jobb det är.. Men det är så skönt att det är klart. Nu är det bara målning av tak, lister och väggar kvar.. och lägga in nytt golv såklart :)

Igår satte vi upp gardinstänger i sovrummet. Så roligt att äntligen få höstpiffa lite där inne. Jag valde mellan färgerna vit och antikmässing. Ja, ni ser ju vad det blev. Jag tyckte faktiskt att de passade jättebra ihop med den gråa väggen även om jag var lite tveksam först. Nu funderar jag på om vi ska sätta upp sänghimmeln eller inte? Det är så luftigt och skönt där inne just nu men jag vet ju hur mycket jag tyckte om att sova under den där sänghimmeln. Fortsättning följer..

Kram

1 kommentar:

MINA TVÅ HEM sa...

Linnegardinerna är helt super fina och färgen på gardinstången
passasr perfect, en vit gardinstång skulle inte ha gett tillräckligt med kontrast!
Fast det är regnigt och dystert så nog är det trevligt att vistas inne och fixa i hemmet och laga mysigt.
När man har ett hem som är mysigt lagat så trivs man bra hemma och det är huvudsaken!

Kram, Monica från MINA TVÅ HEM