onsdag 1 november 2017

KORGAR


När man får finaste leveransen med korgar från Annuzza.


Här ser ni mitt senaste projekt som snart är färdigt. Måla garderober. De var nämligen skrikrosa innan.


Det kom även en leverans med underbara hängljusstakar. Fina att hänga i fönstret eller på en krok på väggen.


Hej på er!

Idag kom det en himlans massa leveranser, både till jobbet och hem. Våran nya köksfläkt kom på förmiddagen och så kom det lite leveranser till webshopen som jag beställde på Formex i somras. Jag är helt förälskad i dessa handgjorda korgar. Jag gillar gamla saker, det bryter av så fint i hemmet. Här ovan fick ni se en liten sneak peak på mitt senaste projekt. Jag har målat in garderoberna i samma färg som väggen. Nu ser ju väggen väldigt mörk ut där i hörnet men det är samma färg. Nu ska jag bara hitta ett par fina knoppar i mässing eller trä, sätta dit några lister runt om och hänga upp någon fina ljuslykta på väggen där bredvid sen är det klart.

Kram

Inga kommentarer: