måndag 20 november 2017

SNART SÅ


Hej!

När man inte kan hålla sig längre.. Jag var bara tvungen att "provpiffa" lite inne i köket idag för att se om det blir så som jag har tänkt mig. Och vet ni vad? Det blir det! Jag älskar att bryta av det ljusgråa köket med naturmaterial, skrynkligt linne, trädetaljer och olika modeller på stolar. Nu ska jag bara hitta en stor köksmatta att ha under bordet. Har ni några tips på snygga mattor som är praktiska när man har småbarn? Hur som helst.. imorgon kommer de måttbeställda stenskivorna, på torsdag ska vi kakla och på fredag kommer snickaren och fixar det sista. Sen börjar köket äntligen bli klart! Jag kommer knappt inte ihåg hur stenskivorna ser ut så det ska bli en rolig överraskning imorgon :)

Just det! Kika gärna in i webshopen också, där hittar ni "Black Friday hela veckan". Trevlig kväll!

Inga kommentarer: