måndag 12 februari 2018

SYRENKVISTAR OCH NYTT BORD


 Solsken, ett nytt bord och några syrenkvistar. Mattan kommer från min webshop, det finns en kvar i lager för den som är intresserad.


 Lampan är fortfarande en favorit här hemma.


 Vi har fortfarande lite småpyssel kvar att ta tag i här hemma. Listen till vänster ska målas en omgång till och så måste vi sätta dit skarvlister på golvet också. Jag vill gärna ha vita men jag har inte lyckats hitta några som passar än.


Hej!

Äntligen så mår vi bättre igen, även mina små älsklingar. Här ovanför ser ni lite nya bilder från vardagsrummet. Jag tycker så mycket om mitt nya träbord. Gammalt och handgjort, precis i min smak. Plus att jag gillar storleken.

Idag har jag packat lite beställningar och redigerat bilder till ett nytt fotojobb som jag håller på med. Det är alltid lika roligt att bli anlitad av andra inredningsföretag. Bilderna kommer ni att få se på instagram lite längre fram den här månaden. Hoppas att ni har haft en bra start på veckan!

Kram

Inga kommentarer: