torsdag 1 mars 2018

LITE DOVA FÄRGER


 Linneskåp blocketfynd, virkad pläd Boel & Jan, träskålar/bambukorgar min webshop.


 Lite dova färger inne i sovrummet, precis som alla andra rum i vårt hus. Pläden och kuddfodralet kommer också från min webshop.


 En söt liten förvaringskorg har fått flyttat in här.


 Det är så skönt att sova i skrynkliga linnepåslakan.


 I linneskåpet samsas överkast, påslakan, plädar, mattor och kuddar.


Hej!

Jag tänkte kika in här en snabbis medan Arvid sover och de andra i familjen är ute på vift. Mattias och Julia är och köper färgprover till Julias rum. Jag har precis slipat klart alla väggar där inne idag och ska strax sätta igång och måla listerna ett varv. Det ska bli så skönt när hennes rum är färdigt. Jag längtar verkligen efter att få piffa lite där inne!

Hoppas att ni har en fin torsdag!

Kram

Inga kommentarer: