fredag 4 maj 2018

FREDAGSKÄNSLAN


Ett litet olivträd till som väntar på att få komma ut. 


 Dagens kök! Jag älskar att ha hemmet nystädat till helgen.


Hej

Jag tänkte bara kika in här och berätta att jag har överlevt första veckan själv med barnen. Det har faktiskt gått jättebra. Julia har skött sig galant trots att hon har kommit in i värsta trotsperioden.. Vi har lekt både inne och ute i trädgården, hängt i lekparken och så har Julia hjälpt mig att städa lite. Jag har tagit dagarna som dem kommer helt enkelt. Nu ska det bli skönt med helg och vi längtar ihjäl oss efter pappan i huset som straxt kommer hem. Fredagskänslan här hemma får Julias min på bilden stå för :) Dags att väcka mina små busungar och bjuda på lite gott fredagsfika.

Hoppas att ni får en jättefin helg!

Inga kommentarer: